FAQ

1.Na ile czasu przed ślubem mam złożyć zamówienie?

Jeśli chodzi o zaproszenia, to rozdaje się je około 2-6 miesięcy przed ślubem. Na realizację zaplanujcie:

  • zaproszenia z gotowej kolekcji: około 3 tygodni
  • zaproszenia projekt indywidualny: około 6 tygodni

Jeśli interesuje Was zamówienie pakietu indywidualnego (nie dotyczy to projektu zaproszeń), skontaktujcie się ze mną przynajmniej 2 miesiące przed ślubem.

Realizacja innych gotowych elementów kolekcji (winietek, menu, planu stołów) zajmie około 3 tygodni. 

 

2. Czy zaproszenia przyjdą spakowane do kopert?

Zaproszeń nie pakuję do kopert. Zamówiony sznurek lub wstążkę, dołączam do przesyłki, do samodzielnego zawiązania. Pieczęcie lakowe również wysyłam do samodzielnego naklejenia, ale z przygotowanym miejscem do sklejenia.

3. Czy do gotowego wzoru możemy wprowadzić zmiany?

Tak, jeśli są one wymienione poniżej:

  • inny papier/koperta (przed zakupem proszę o wiadomość mailową, ta zmiana wymaga osobnej wyceny)
  • tekst (może być dowolny)
  • zmiana fontu (czcionki) 
  • przesunięcie tekstu lub grafiki 
  • inne zmiany - przed zakupem proszę o wiadomość, zobaczę co da się zrobić

4. Czy personalizacja (wypisanie imion i nazwisk gości) jest dodatkowo płatna?

Nie, ta usługa jest wliczona w cenę produktów.

5. Czy możemy zamówić mniejszą ilość papeterii niż minimalna podana w opisie produktu? 

Niestety nie, są to wartości minimalne i obecnie nie realizuję mniejszych zamówień. Zamówienia na mniejszą niż minimalna ilość będą anulowane. 

6. Czy możemy zamówić próbkę?

Pewnie, informacje o tym jak zamawiać próbki znajdziesz tutaj: https://pracowniaslubnabloom.pl/pages/probki

7. Co to jest rsvp?

Jest to skrót pochodzący od francuskiego zwrotu répondez s'il vous plaît (dosłownie: proszę odpowiedzieć), umieszczany na zaproszeniach, gdy zapraszający oczekuje potwierdzenia zamiaru przybycia zapraszanego. Potocznie mówi się tak na dodatkowy bilecik do zaproszeń jednokartowych z informacją do kiedy trzeba potwierdzić obecność na uroczystości. 

8. Czy istnieje możliwość zwrotu papeterii?

Nie, papeteria ślubna jest produktem przygotowywanym na zamówienie, spersonalizowanym, w związku z tym według polskiego prawa takie produkty nie podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni.

9. Czy możemy zamówić zaproszenie na inną okazję niż ślub? 

Oczywiście, wyślijcie w wiadomości mailowej nowy tekst, który zamieszczę w zaproszeniu.

10. Ile zajmuje realizacja zamówienia?

W zależności od tego czy zamówiony produkt pochodzi z gotowej kolekcji czy też projektuję go indywidualnie. Sama realizacja trwa około 3 tygodni, projekt i konsultacje z Wami trwają od 2 do 3 tygodni. Opóźnienia mogą  wystąpić w sytuacji, gdy czekam na dostawę papieru lub innej składowej zamówienia, o takim opóźnieniu będę informować na stronie lub w wiadomości mailowej po złożeniu zamówienia. 

11. Czy możemy zamówić zaproszenia w innym języku niż polski?

Jak najbardziej, prześlijcie dokładny tekst w wiadomości mailowej po złożeniu zamówienia.

12. Czy projekt indywidualny, który dla nas wykonałaś będzie w przyszłości sprzedawany w twoim sklepie?

Projekt indywidualny nie jest projektem na wyłączność. Jeśli chcecie, aby Wasz projekt mógł być wykorzystany tylko raz – przez Was – napiszcie mi o tym.